مصاحبه آرشیو خبر ها
مدیر برنامه های لمینا: «یوونتوس به مانند خانواده ی اوست، ماریو می خواهد اینجا بماند.»

مدیر برنامه های لمینا: «یوونتوس به مانند خانواده ی اوست، ماریو می خواهد اینجا بماند.»

مدیر برنامه های ماریو لمینا می گوید که موکلش می خواهد در یوونتوس بماند و تمام تلاش خود را برای این تیم انجام دهد. لمینا با قراردادی قرضی در تابستان راهی یوونتوس شد و بانوی پیر می تواند در تابستان مالکیت کامل این بازیکن را در اختیار گیرد. گزارش امروز توتواسپرت مدعی شده است که برچسب قیمت این بازیکن 9/5 میلیون یورو است و بیانکونری نیز مایل است مالکیت کامل او را در اختیار گیرد.

 

ایوان لِمی در این باره در مصاحبه با کالچومرکاتو گفت:

 

او بر تمام مشکلات ناشی از مصدومیت زانویش غلبه کرده و حالا به 100 درصد آمادگی رسیده است، بنابراین ماریو مشتاق است دوباره در ترکیب تیم حضور پیدا کند. پس از یک شروع متقاعد کننده در ابتدای فصل، تماشای بازی هم تیمی هایش از روی صندلی های ورزشگاه برای او آسان نبود. او در دیدار روز یکشنبه برابر آتالانتا، تنوع تاکتیکی و شم گلزنی بالای خود را ثابت کرد. مکس آلگری می تواند برای هر پستی در میانه ی میدان بر روی او حساب باز کند.

 

او ادامه داد : 

 

این گل از نظر روانی به او کمک کرد. او بسیار با انگیزه است و می خواهد به باشگاه برای رسیدن به سه گانه تلاش کند. یووه تیم بزرگی است و همواره برای قهرمانی مبارزه می کند. ماریو با تیم های لورینت و مارسی جامی برنده نشده است، اما حالا می خواهد در تورین به جام های زیادی دست پیدا کند.

 

در پایان گفت : 

 

بحث کردن در مورد آینده ی او زود است و در ماه می تصمیم را خواهیم گرفت. مطمئناً او می خواهد در یوونتوس بماند، او ایتالیا و تورین را دوست دارد، اگر چه یووه، یووه است! ممکن است این جمله من کلیشه ای به نظر برسد، اما می توانم به شما این اطمینان را بدهم که واقعیت دارد: یوونتوس به مانند خانواده ی او است و آن ها شرایطی را مهیا کرده اند که ماریو از روز اول احساس می کند در خانه اش کنار خانواده زندگی می کند. من مرتب با باشگاه در تماس هستم، اما هرگونه بحث و گفت و گو در مورد بند خرید مالکیت کامل او در پایان فصل انجام خواهد شد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: